hannahorselover

Direktlänk till inlägg 10 november 2013

Hellou :)

Av Hanna Pålsson - 10 november 2013 11:48

Nu har ja äntligen bestämt mig vart jag ska blogga min gamla blogg på Nattstad kommer finnas kvar om jag ångrar mig längre fram, men de tror ja inte. Ehm nu kommer ja nog kunna blogga oftare för nu har jag ju bestämt mig för att bara blogga här. Vi börjar med att i måndags så minns ja inte om de hände nått speciellt i skolan, amen iallafall så på kvällen så åkte jag iväg till stallet i markaryd och red och pyssla om hästar, vi red hoppning och jag red Roger. Varför ska man få så ont för att rida på en häst som är lite speciell i traven. I tisdags så vet ja inte heller va jag gjorde men nångonting gjorde jag iallafall. I onsdags så var jag på konfa. Och i torsdags hörde ja bara på när Sanna Larsson och hennes kille bråkade som fan. Sen så i fredags så åkte jag o och Miccha med tonår och bowlade i Halmstad hahahah de gick ju rätt bra för miccha med 7 nollor i rad hahah men kul hade vi iallafall. Vi va 4 i mitt lag och på alla 4 serierna så kom jag på 3e plats :) rätt bra endå för att vara mig. Sen så sov Miccha hos mig över natten så när vi kom hem och hade poppat pocorn och gjort smoothie så märkte vi att kl inte var 1 i 10 men kl var 10 i 1 och när vi gick la oss va den asså typ 2 minst.. Sen på lördagen så hade vi de ba chill vi vakna vid 10 nånting och sen så hade vi fotbad och ansiktsmask på oss, de va länge sen. På lördag kväll så var vi och firade morfar. Sen kom vi hem vid 12 typ sen fixa ja mig till sängs men kom inte så långt för satte mig vid datan oops. Sen nu idag vid halv 10 så vakna jag av att någon tände lampan och gissa vem det var? Jo det var jannicke hon hade suttit och väntat på att jag vaknade i 20 minuter och hon ville inte väcka mig hon tyckte att jag var gulligare när jag sov än när jag var vaken   . Sen så Stack vi till kyrkan och va på gudstjänst. Sen så träffa jag några kompisar från Mellby de var längesen man såg dom, så de var ju kul. Sen nu så sitter jag med Jannicke och bloggar sen ska vi ta och hitta på nått, de blir nog en bakning för oss.


Ser du sjärnan i de blå, ta en sup så ser du två hahahahahh.   


Nä men ja bjuder på lite bilder sen bowlingen med mera.. :D .


Bye    // Hannisch   


                          

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Pålsson - 13 september 2014 16:08

Hejsan! Jag tänkte börja blogga här igen!   Och nu imorgon ska jag och min familj till malmö, klockan 11.00 kör vi dit för att sedan ta flyget till TURKIET!!!! YEEEY  Men jag bloggar under resan!    Hoppas många gamla läsare fortfarande är inne här...

Av Hanna Pålsson - 20 april 2014 22:50

Igår kväll och hela dagen idag har jag mått dåligt. Brukar må dåligt på det sättet jag gjorde idag när det växlar till varmt väder, trist. Men har känt mig bra ett bra tag nu så hoppas jag mår bra imorgon med så jag kan hitta på någonting och sen åka...

Av Hanna Pålsson - 19 april 2014 12:19

Blev inget inlägg igår då jag och mamma var på IKEA och lite andra affärer och handlade. På vägen hem sprang 3 rådjur ut mitt framför bilen, men dom klarade sig. När vi kom hem så byggde jag upp ett soffbord jag köpte, blev jätte fint. Idag så har ja...

Av Hanna Pålsson - 17 april 2014 22:03

Idag så vakndade jag runt 8 sen vid halv 9 så var jag hos tandläkaren ushh. När jag kom hem så gick jag och la mig och somnade om och vaknade vid 3-4 tiden. Och nu sitter jag vid datan igen och väntar på att älsklingen ska ringa       Asså idag b...

Av Hanna Pålsson - 16 april 2014 21:26

Idag så har jag inte hunnit med speciellt mycket. Skulle varit med lillasyster (Alva) idag, men det blev inte. Sen så har jag bara legat hemma och vilat. Senare idag så ringde en och ville fått fixat naglarna så fick åka dit tog inte så lång tid, sku...

Presentation


Hej! Jag är en tjej från Knäred på 15 år, fyller år den 27/4. Mitt intresse är hästar. Den här bloggen kommer handla om mig, vardag, hästar, vänner m.m.
Hoppas de är många som besöker min blogg för bloggar för er skull. De va många som ville att ja skul

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards