hannahorselover

Alla inlägg under januari 2014

Av Hanna Pålsson - 26 januari 2014 20:34

Asså bloggar lite då och då eftersom det börjat bli mycket i skolan osv. I lördags var jag mä Angeliqe. Vi hade lite konstig humor så de slutade med att vi gick ur t vår pulka backe å åkte lite pulka haha.Nä men de sluta med att jag var helt blöt haha. Kanske kommer bild/video. Sen när hon åkte hem så lagade mat till mig. Sedan städade jag hela mitt rum så nu ser de bra ut. Men hittar fortfarande inte mina sminkbortagnings servetter hur ska de här gå. Sen idag så har jag bara tagit de lungt pluggatbpcg lagat mat.
kolla gärna in min ena Youtube kanal när jag sjunger.
http://www.youtube.com/watch?v=NJYNFCGZZSK

Puss och kram Hannisch <3


Av Hanna Pålsson - 24 januari 2014 11:25

Ajaa fortfarande sjuk så igår gjorde jag inget och idag kommer jag inte heller göra någonting det ända jag har gjort är att sovit och slappat. Amen så är de ju när man är sjuk. Men känner mig på förbättringsvägen, så hoppas på att de stämmer. Inläggen blir inte så långa när jag är sjuk.


Puss & Kram Hannisch   

Av Hanna Pålsson - 22 januari 2014 14:15

Hej! I helgen kommer jag inte riktigt ihåg vad jag gjorde. I måndags var jag i skolan som vanligt, sen på kvällen var jag i stallet och red Bilbo. Sen när jag kom hem så mådde jag inte bra vakna flera gånger under natten. Och på morgonen när jag vaknade hade jag feber osv. Samma sak idag/inatt. Får se hur ag mår imorgon. 

Amen puss å kram   

Av Hanna Pålsson - 17 januari 2014 15:27

Hej. Sitter i bussen på väg hem så tänkte passa på att blogga nu när jag äntligen har tid. Idag ha jag bara varit i skolan. De ha väll inte hänt något speciellt när jag kommer hem så ska jag:
? mocka
? fodra hästarna
? fylla nya påsar med hö
? rykta hästarna
? ut och åka pulka efter Clara
? mysa med hästarna
? tv å ta de lungt

imorgon blir de kanske att va med en kompis.

Men aja ha inte mycke mer å säga!

Puss å kram Hannisch <3

Av Hanna Pålsson - 16 januari 2014 07:56

Hej! Sitter i bussen så tänkte blogga lite fort.. Igår när jag kom hem så startade jag upp datorn och började plugga inför no provet tills imon (fredag). Sen vid 9 så tog jag en snabb dusch sedan gick jag o la mig. Idag ska ja va med Angeliqe . Sen blir de å börja plugga igen :).

Puss o kram Hannisch <3

Av Hanna Pålsson - 15 januari 2014 07:59

Hej! Sorry för ja inte bloggat på ett par dagar, men jag har inte mått så bra. I måndags så var jag i stallet så kommer någon bild sen. Igår när jag kom hem så gick jag å la mig i sängen för mådde piss. Saknar verkligen tiden då man var liten allt var så mycket lättare då. Aja ska snart hoppa av bussen så hinner inte blogga mer.

Puss å kram Hannisch <3

Av Hanna Pålsson - 13 januari 2014 07:57

Hej! Sitter o bussen just nu så tänkte göra ett litet inlägg. Igår på kvällen så städade jag rummet kan ju säga att det behövdes. Sen så gick ja o la mig o satt vid mobilen. Somna vi kanske 12. O imorse ringde inte min mobil vid 6, så jag vaknade vid tjugo över 7 istället blev lite tajt med tiden. Skulle ju gå t bussen halv OPS :).

Idag så händer väll inget kul i skolan direkt. Amen när jag kommer hem så blir de kanske att plocka undan de sista på rummet. Annars så blir de väll ba en sväng t stallet. Kan inte blogga mer nu.

Puss å kram Hannisch <3

Av Hanna Pålsson - 12 januari 2014 12:02

Hej,! nu har jag vaknat och tänkte ta och blogga lite. Igår så vaknade jag inte för en vid 12. Och sen så ringde min kompis Angeliqe, och vi fixade naglarna och skype med 2 andra. Vi var uppe och drack lite och hade jätte kul. Idag har vakant och snart drar hon och jag till stallet och myser med hästarna.
Puss och kram Hannisch

Presentation


Hej! Jag är en tjej från Knäred på 15 år, fyller år den 27/4. Mitt intresse är hästar. Den här bloggen kommer handla om mig, vardag, hästar, vänner m.m.
Hoppas de är många som besöker min blogg för bloggar för er skull. De va många som ville att ja skul

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards