hannahorselover

Alla inlägg under mars 2014

Av Hanna Pålsson - 30 mars 2014 15:49

Igår kväll var det Earth Hour, släckte ner hela huset och gjorde det mysigt med en massa ljus har tyvärr inga bilder på det. Gick och la mig rätt sent och vaknade någon gång vid 10-11. Åt frukost, städade hela nedervåningen och nu återstår bara dammsugning och städa inne på toaletterna. Och fixa lite på övervåningen, sen är hela huset snyggt och rent. Sitter på balkongen och njuter utav solen och värmen, med musik i högtalarna och en tidning i handen. Känns som det är den bästa helgen på länge. Har hunnit med jätte mycket denna helgen, och också hunnit haft roligt. Nu hoppas jag bara på att den nya veckan blir lika bra. Har också nyss varit ute en runda och kastat pinne med Polly (hunden) i värmen.

Hoppas ni också haft en bra helg, puss och kram

Av Hanna Pålsson - 28 mars 2014 22:44

Äntligen helg igen. Kom hem tidigare idag, var med lillasyster, plockade undan lite där ute, gick en runda, och nu så sitter jag på tonår och passar på att blogga lite.
Imorgon så tänkte jag städa lite på rummet då det ser ut som en katastrof. Ut och gå en runda och kolla igenom lite skolmaten, och sist men inte minst plugga. Sen vet man aldrig vad som händer.
På söndag vet jag inte ännu vad jag ska göra, mer än att fixa inför skolan.

Ni får det så bra! Bye :)

Av Hanna Pålsson - 16 mars 2014 20:56

Hej! Fredags sov jag hos en kompis. Vi hade lite fredags mys framför en film. Sen lördag vid halv 1 så åkte jag hem. För lite senare så skulle vi på kalas så vart ju tvungen att hinna fixa mig. Vi hade jätte trveligt och kom hem rätt sent. Idag så vaknade jag rätt sent också eftersom jag var jätte trött. Sen vid 2 så gick jag till kyrkan på gudstjänst. Sen när jag kom hem så var jag med lillasyster (Alva) vi gick iväg för att sedan köpa del hästböcker från Pollux osv, såklart följde hunden också med. Sen när vi kom hem så var hon på bushumör, haha. Nä men vid 7 så åt vi mat. Och nu har jag suttit och kollat på ryttareliten. Känner att jag haft en bra helg, nöjd är jag. Men ska gå och lägga mig nu för ska upp tidigt imorgon. Sedan frammåt kvällen så ska jag till stallet och rida Jerka, förresten jag har med mig en "fotograf" som ska ta bilder så kommer kanske upp några på bloggen lite senare men kan inget lova. 

Gonatt // Hannisch   

 

 

Av Hanna Pålsson - 15 mars 2014 09:25

Igår på hemkunskapen så gjorde jag Emilia, Cornelia och Jannicke en Festmåltid.

Huvudrätten #bantspaghetti #kyckling #sås #morot #mums :)

Efterrätten #kladdkaka #grädde #hallon #mums :)

Av Hanna Pålsson - 13 mars 2014 12:56

Just nu så sitter jag i skolan på en lektion och kollar film. Så passar på att blogga lite smått, eftersom jag inte orkar se på filmen. När jag kommer hem så ska jag ut och springa. Sen så tänkte jag att jag skulle städa lite på rummet, och sist men inte minst så tänkte jag ta datan och sätta mig ute i den lilla värmen vi har och bara njuta . Imon (fredag) så ska jag nog bara ta det lungt och låta helgen komma. Och på kvällen sitta framför tvn och kolla film och äta något gott. Sen så på lördag kväll så ska jag åka in till laholm och fira min kusin och hans pappa på deras födelsedag, ska bli kul   . Och kanske jag är med någon kompis på dagen där med, vi får se. Sen på söndag så har jag inget planerat ännu. Men man vet ju aldrig vad som händer. Nämen nu så ska jag börja arbeta, eftersom jag sitter på en trokig So-lektion, blää. 

Kram Hannisch   

Av Hanna Pålsson - 6 mars 2014 14:39

Ursäkta för dålig uppdatering. Men haft fult upp och haft det tufft, så har inte orkat med bloggen. Ska försöka komma igång igen men kan inte lova någonting så som det är nu. Men i måndags så red jag ett dressyrpass med Jerka, gick hyffsat bra. Tränade lite olika övningar. I tisdags så mådde jag skit. Sen så igår var det konfa sen hem och plugga. Just nu så sitter jag på lektion (so). När ja kommer hem så blir det plugga sen vet jag inte vad jag hittar på. Imorgon så har vi No-prov så ska träna på det. Och sen imon och så följer jag med en kompis hem. 


Kram Hannisch   

Presentation


Hej! Jag är en tjej från Knäred på 15 år, fyller år den 27/4. Mitt intresse är hästar. Den här bloggen kommer handla om mig, vardag, hästar, vänner m.m.
Hoppas de är många som besöker min blogg för bloggar för er skull. De va många som ville att ja skul

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards