hannahorselover

Alla inlägg under februari 2014

Av Hanna Pålsson - 22 februari 2014 21:26

Hej! Känner att det var rätt längesen jag bloggade eftersom jag mått dåligt och inte haft den kraft. Men Vi har haft sportlov sen i lördags och skolan börjar igen den 25 februari. I tisdags så hade jag och en "kompis" bestämt oss för att vi skulle åka med fritidsgården in till Gekås och shoppa, så de gjorde vi, ångrar inte något jag köpte. Sen i onsdags så var jag inne i laholm en sväng. Och i torsdags så var jag i stallet på teori, ingen ridning alls denna veckan eftersom jag har haft ont i min rygg, haft ont i den drygt ett år, sen jag ramlade av hästen rätt in i väggen. Ska vila upp mig till på måndag, då det är ridning som vanligt fast på en ny häst. Sen så är de ju torsdag och då börjar skolan, blää. På onsdag är det konfirmation. Och på Fredag så ska jag och Jannicke Aronsson jobba ihop på Laga discot i laholm, TAGGA. 


Men ni får ha det så bra så hörs vi, puss.   

 

Jag och min kompis (Angeliqe) har skaffat en blogg ihop där vi kommer blogga om hästar och vårat liv m.m så ni får gärna kika in på bloggen. Tyvärr har vi inte bloggat där ännu eftersom vårt första inlägg råkade raderas men där kommer väll ett nytt inlägg rätt snart får vi hoppas. 

 

www.horselife2104.bloggplatsen.se 

Av Hanna Pålsson - 9 februari 2014 11:09

Sitter här i bilen och lyssnar musik på väg till Väla. Snart framme så kan inte blogga mer kommer kanske ut bilder senare.

puss å kram <3

Av Hanna Pålsson - 1 februari 2014 11:06

Trött som in i, jag vet inte vad. Men i fredags så hade vi hem kunskaps prov,jag skulle laga ugnsbakad falukorv eller va de nu hette gick faktiskt jätte bra. Sen så efter skolan så följde jag med Jannicke hem å sov där. Vi kollade på film bland annat. Om några timmar så åker jag hem för att va med min kille. Kan helgen bli bättre??
Nä men är skit trött, har inte vaknat till ännu. Så orkar inte blogga mer.
Puss å kram Hannisch <3

Presentation


Hej! Jag är en tjej från Knäred på 15 år, fyller år den 27/4. Mitt intresse är hästar. Den här bloggen kommer handla om mig, vardag, hästar, vänner m.m.
Hoppas de är många som besöker min blogg för bloggar för er skull. De va många som ville att ja skul

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards