hannahorselover

Alla inlägg under oktober 2013

Av Hanna Pålsson - 31 oktober 2013 12:00

Haha tjena jag har bestämt för att börja blogga på riktigt nu satsa lite så gör detta för jag tycker de är kul och skriva ut massa saker osv! Jo varför börja ja blogga igen! Jo för jag kände för de har sutit och tänkt på de ett tag om man ska börja bestämde mig som ni kanske ser när ni läser! Gör detta för andras skull säger inga namn men hoppas alla har haft en soft vecka a amen veckan är ju inte slut ännu. Och som ni kanske vet så bloggar jag också för Nattstad men funderar på att lägga den bloggen på hyllan och blogga extra mycke här på bloggplatsen istället. Igår var ja inne i halmstad och Handla osv! Sen idag så ska ja ba ta de lungt. Tagga inför ALLADIN LJUSSHOW CAPRIFOLEN på lördag!!

Men hoppas ni kommer följa min blogg ha en bra dag! Bye   

Presentation


Hej! Jag är en tjej från Knäred på 15 år, fyller år den 27/4. Mitt intresse är hästar. Den här bloggen kommer handla om mig, vardag, hästar, vänner m.m.
Hoppas de är många som besöker min blogg för bloggar för er skull. De va många som ville att ja skul

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards