hannahorselover

Alla inlägg den 15 november 2013

Av Hanna Pålsson - 15 november 2013 17:45

Idag så vakna ja äntligen i tid. Och åt frukost och fixa mig sen gick jag till bussen, hoppa på vid skolan denna gången. Sen så i skolan idag så hade vi NO prov, gick rätt så bra ändå. Sen så hemkunskapen skippa jag, var med på lucia-träningen istället. På maten blev det en del kladd ;) hahahah. Sen så har de väll inte hänt så mycke i skolan. Vi sluta tio i 2 som vanligt. Sen var de ju bara och vänta på bussen till 3. Hoppade av vid skolan och stack hem till Miccha. Just nu är jag med Miccha och Beecka   . Sen så senare drar vi t tonår. Sen så vet jag inte vad jag ska göra. Imon så ska jag ba ta de lungt plugga och städa rummet.  Rätt chill ändå

Men ha facktiskt inte mycke mer och berätta.

Puss och kram Hannisch   

Presentation


Hej! Jag är en tjej från Knäred på 15 år, fyller år den 27/4. Mitt intresse är hästar. Den här bloggen kommer handla om mig, vardag, hästar, vänner m.m.
Hoppas de är många som besöker min blogg för bloggar för er skull. De va många som ville att ja skul

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards