hannahorselover

Alla inlägg den 11 november 2013

Av Hanna Pålsson - 11 november 2013 23:19

För idag i skolan så fick vi kakor :D. Amen sen när jag kom hem så var jag hur glad som helst lite konstigt men så var det. Sen hela dagen och kvällen idag har jag inte haft huvudvärk, så skönt att ha sluppit den. Jag red på Kasper idag han var hur mysig som helst att rida på misstolka inte de, de är en häst. Det gick verkligen hur bra som helst idag. Och Sen när jag kom hem så tog jag en dusch. Sen gick jag upp på rummet startade datan och pluggade matte känner mig så stolt idag. Nu sitter jag och skypar med en kompis. :D

Kände mig helt forever alone idag i slutet av skoldagen, Jannicke åkte hem :/. Men men sånt är livet.

Men ha nog inte mer och berätta idag.. Bye   


Presentation


Hej! Jag är en tjej från Knäred på 15 år, fyller år den 27/4. Mitt intresse är hästar. Den här bloggen kommer handla om mig, vardag, hästar, vänner m.m.
Hoppas de är många som besöker min blogg för bloggar för er skull. De va många som ville att ja skul

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards