hannahorselover

Alla inlägg den 13 november 2013

Av Hanna Pålsson - 13 november 2013 18:24

  • Sadel provning
  • Rida Clara
  • Rida Bellman
  • Rida Kasper
  • Mocka
  • Fylla hö i påsar
  • Ta ut hö i hagen
  • Ta in alla hästar från hagen

Aa som ni ser ska jag hinna med väldigt mycket idag   

En massa saker och det känns ju bra! Nu är kl kvart i 7 och jag har en massa saker att göra så jag får blogga fort. För ska plugga till No provet på fredag och hemkunskaps provet imon. De är ju också kul att få veta saker och ting så här 1-2 dagar innan man ska ha prov   Eller inte. -.- Fuck lärare som ger ut läxor och prov till elever så sent.

Sen så lite senare så kanske jag och Cornelia ska plugga till NO provet ihop. Ska snart äta och sen drar jag till stallet och fixar det som står längre upp.

Aa annars har det bara varit en helt vanlig skoldag. + Bråk... 

Bye   


Presentation


Hej! Jag är en tjej från Knäred på 15 år, fyller år den 27/4. Mitt intresse är hästar. Den här bloggen kommer handla om mig, vardag, hästar, vänner m.m.
Hoppas de är många som besöker min blogg för bloggar för er skull. De va många som ville att ja skul

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards