hannahorselover

Alla inlägg den 3 november 2013

Av Hanna Pålsson - 3 november 2013 11:37

Förlåt mig för jag inte bloggat nu dom senaste dagarna men de ha varit mycke, så då får man väll ta och skriva varför. Jo för i fredags så var jag ba hemma och sen så på kvällen var jag med underbaraste Lagerbjelke. Sen på lördagen så var ja med knäppaste lillsyrran Alva heheh nä men sötaste snällaste Alva. Och sen på kvällen så åkte vi t Stackarp, och kolla på Ljusshowen Alladin där de ingick gymnastik, akrobatik, dans, musik, teater, voltige, ridning med mera. Den var hur bra som helst. Och sen på kvällen kollade jag och lillsyrran på film, drack smothies åt popcorn och chips med dip, kunde de bli bättre. Sen nu så för nån timma sen så vaknade vi, gick och åt frukost och nu sitter vi här framför datan och bloggar. De händer la inte så mycke mer idag. Imorgon så blir det en lång runda till stallet osv. Men ni får la ha de så bra så hörs vi senare. Puss  

Presentation


Hej! Jag är en tjej från Knäred på 15 år, fyller år den 27/4. Mitt intresse är hästar. Den här bloggen kommer handla om mig, vardag, hästar, vänner m.m.
Hoppas de är många som besöker min blogg för bloggar för er skull. De va många som ville att ja skul

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards