hannahorselover

Alla inlägg den 18 november 2013

Av Hanna Pålsson - 18 november 2013 22:29

I fredags gjorde inte jag så mycke på kvällen var det tonår så stack dit en sväng. Sen i lördags så var jag med en kompis :). Sen så på lördagen var jag med en kompis vi stekte potatis och det gick absolut inte bra. Sen så i dag i skolan så har det väll varit sådär bra. När jag kom hem så putsade jag ridskorna och lite annat sen byta jag om till ridkläder. Satte mig ner vid datan och kolla på Re(volt) tycker det är ett bra program för dom som gillar hästar. Sen så tog jag lite och äta, sen stack jag till stallet, och mockade red, m.m Sen imorgon så ska jag iväg och handla. Sen vet jag inte vad jag ska göra :)

Puss // Hannisch   

Av Hanna Pålsson - 18 november 2013 22:17

        

Tänkte ha en frågestund här på bloggen så fråga exakt vad som helst så ska jag försöka svara ärligt på alla frågor i ett annat inlägg. Frågestunden avslutas på, Lördag den 23 November.


Lycka till! Puss // Hannisch   

Presentation


Hej! Jag är en tjej från Knäred på 15 år, fyller år den 27/4. Mitt intresse är hästar. Den här bloggen kommer handla om mig, vardag, hästar, vänner m.m.
Hoppas de är många som besöker min blogg för bloggar för er skull. De va många som ville att ja skul

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards